Jaaroverzicht 2021: verbinden in vertrouwen

Met trots presenteren wij het jaaroverzicht 2021 van De Woenselse Poort. Graag nemen we je mee in de ontwikkelingen die De Woenselse Poort, samen met velen, heeft doorgemaakt en de resultaten die we bereikt hebben.

Het was een jaar waarin we geconfronteerd werden met uiteenlopende uitdagingen. Corona was nog in ons midden, maar juist de krappe arbeidsmarkt vereiste bijzondere aandacht. De krapte heeft extra inzet van onze medewerkers gevraagd en dat vergde creatieve oplossingen.

Ondanks alle uitdagingen hebben we niet stil gestaan in onze (innovatieve) ontwikkeling. We hebben een sterke basis gelegd voor 2022. Er zijn mooie doelen bereikt en bovenal de risicogestuurde behandeling geboden die onze cliënten, ketenpartners en de maatschappij van ons verwachten. Bij het lezen van de artikelen van dit jaaroverzicht blijkt telkens weer hoe intensief we met elkaar verbonden zijn, waarbij het onderling vertrouwen groot is om samen onze ambities te realiseren. Daarom zijn we blij met de inzet van onze medewerkers en de nauwe en goede samenwerking met onze ketenpartners.

Wij wensen je veel leesplezier.

Gertrude Graumans, algemeen directeur De Woenselse Poort
Jeroen Kampkes, directeur behandeling De Woenselse Poort